استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

جلوگیری از ۲ هزار سقط جنین در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۰۶۷۷
  • ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
جلوگیری از ۲ هزار سقط جنین در خراسان رضوی
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۲۰۰۰ جنین در معرض سقط با کمک و حمایت کنشگران مردمی در سطح استان به زندگی بازگشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، شیوا خوش‌نسب صبح امروز، اول تیر ماه، در دومین رویداد تحول‌آفرین نجات ۲ با رویکرد جلوگیری از سقط جنین در سالن شهید سلیمانی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: بخشی از هزینه درمان زوج‌های نابارور در سال گذشته با رقم ۱۳میلیارد تومان با کمک خیران و نهاد‌های مردمی پوشش داده شده است.

وی از فعالیت ۱۲هزار کنشگر و راهبر مردمی در سطح استان خبر داد و گفت: جلوگیری از سقط نزدیک به ۲۰۰۰ جنین با کمک همین گروه‌ها و خیرین مردمی طی سال گذشته در سطح استان صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از سقط جنین و مراقبت از مادران در معرض خطر نیاز به توسعه بخش مراقبت‌های ویژه (NICU) است، نوید آغاز عملیات اجرایی اولین بیمارستان دارای بزرگترین و مجهزترین بخش NICU طی سال۱۴۰۲ در استان را داد و افزود: بیش از ۷۰۰ زن باردار دارای فرزند‌های سه قلو و بیشتر در سطح استان شناسایی شده‌اند که نیاز به حمایت دارند.

خوش‌نسب با اشاره به اینکه آمار‌های غیررسمی سقط ۴۰ جنین در مشهد را اعلام می‌کند، عنوان کرد: در حال حاضر خراسان رضوی یکی از استان‌هایی است که رتبه بالایی از نظر تعداد زنان سرپرست خانوار و فرار مردان از منزل را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->